Wednesday, October 12, 2011

Art Clokey

 

Assalamualaikum guys,

Hahahaa…sedang meng’google’kan diri, tetiba aku rasa google hari ni pon cantik jugak! ahaha… sangat comel.. pandai pereka dia ni kan..

Sempena Ulangtahun Art Clokey yang ke-90 , google jadi camni..

 

image

Bila Klik Jadi Camni

image

image

Sangat Comel Bagi Aku.. ahahaha… Student Multimedia mesti tau siapa Art Clokey nih. Sebab dia la yang start buat animasi tanah liat tu. (animasi ke eyh?) :p ..

Disebabkan aku agak sibuk nak taip panjang panjang, jom la kita tengok info pasal dia ni kat wikipedia. ehehe.. klik je nama Art Clokey ni.. :)

Sambung Buat kerja.. bubye!!! :)

No comments: