Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah

 

Assalamualaikum guys,

Nampaknya bulan ni memang aku jarang sangat-sangat update sebab masa tak mengizinkan sangat. kekadang tu internet connection pon jeles ngan aku terus tak bagi aku online.. :(

Nampaknya Cik Ima tagged aku untuk segmen Anif Abdullah nih.. Takper la aku join ajer. Kalau bertambah follower, makin bertambah la pembaca pada info info yang ada kat blog aku neh.. hehehe.. bab personal tu, taknak baca pon takper.. :)

kakakkakaka

klik banner untuk join!!! :)

 

pehtu, mr Anif kita ni nak tahu nama and hobi kan… okeyh..

Nama saya SITI FARAH and orang panggil FARAH jer… Dan saya suka errr… urmmm.. sy suka online and main game SOLITAIRE.. :)

 

Saya nak tag kawan-kawan, tapi saya tak tau nak tag saper.. kalau taknak tag boleh tak? tapi kan, biar saya tag insan nih…

Cempaka Putih

Nota Terakhir

tu je kot buat masa nih… hehehe…

Selamat malam semua… :)

Comments

Habibul Ambia said…
Thanks Bebb Tag Gua .
Benda Apa Nie ?
Macam Mana Nak Guna ?
Ehehe .
Unknown said…
@Habibul Ambia ni segmen... join ajer.. hehehe... wat macam aku wat ni jer... :)
follow sini...
sy pon join..
http://setanggi-permata.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-blog-500-follower-ke.html
Unknown said…
@Ariena Hishamthanks dear... nt sy singgah yer...
Hanis Isa said…
saya datang dari Jepun & follow awak sekali..

follow me back ya.. :)

selamat hari raya :D
Unknown said…
singgah dan follow sini dr segmen yang sama :)
sorry lambat sbb jauh naik lori dr brazil :)
slmt berkenalan :)

http://rainfallasleep.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-blog-500-follower-ke.html
nabila azmi said…
hi2..follow sini=)...sy dri team dubai=)..slm kenal okie=)
m said…
fly from mexico! jum follow2. btw, nice belog =D

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?