Di Bunuh dan Di kerat

 

Assalamualikum guys,

Selamat sudah menunaikan puasa untuk hari ke-4. Hari ni tengok berita asyik cerita pasal kes bunuh jer. 1 pasal kes Dr.Rohani yang dibunuh di apartment nye sendiri.

Yang ke-2 ni agak ngeri sikit. Di bunuh dan di kerat. Lokasi, kat Taman Kosas, Ampang. Mayat seorang wanita ditemui di atas siling pangsapuri yang tak berpenghuni tu. hurm…

Aku follow berita ni dari tengahari lagi, mula-mula penduduk kat situ ada terhidu bau busuk lepas tu ada yang terjumpa kaki kat atas lantai. Bila hubungi polis, polis jumpa plastik dan sarung bantal kat atas siling. Plastik dan sarung bantal tu mengandungi mayat yang di kerat. Kaki yang dijumpai tu mungkin terjatuh dari siling tersebut.

Lepas tu, polis jumpa mayat kat dalam mangkuk tandas. Mungkin tak larat nak angkat dah so sembunyikan kat situ jer. Lepas bedah siasat dibuat, Mayat tersebut adalah seorang wanita dan dipercayai mengandung. Lepas tu ada satu mayat kanak-kanak lelaki bersama ngan mayat wanita tu. Bangsa, belum dikenalpasti lagi..

Hurm.. tu yang aku dengar masa tengok berita. Berita selanjutnya kita tunggu paper esok aje lah.. tapi tu la, kes bunuh sana sini. Apa nak jadi la sekarang nih. aku pun tak faham..

Apa pun, harap jauh la dari mende-mende gini.. Takmo bermusuh ngan sape sape.. Kang naya jer weyh… diorang ni wat nyawa manusia tu macam nyawa ayam jer.. Bunuh dan kerat.. Harap sangat pembunuh tu kena hukuman gantung sampai mati. tu ajer.

Sebelum tu, aku nak mintak maaf kalau ada yang tersalah dalam info yang aku cuba sampaikan ni yer.

Sekian.

Comments

harrazdani said…
manusia sekarang dah semakin hilang pertimbangan dan akal yang waras....
Unknown said…
@harrazdani menakutkan manusia yang macam tu.
Amir Aidid said…
tergamak ya pembunuh tu kerat kerat . ame tengok papa potong ayam pun nak pitam dah . oh #tipu . HAHA .
Unknown said…
@ame elms ! hahaha... lagi cerita pasal potong ayam.. :p .. tapi pembunuh tu memang kejam wohh!!!
Unknown said…
@My Name is Martapi ni rasa lagi scary dari kes monafendi. coz ni bantai gi letak kat siling n mangkuk tandas.. huhh...

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?