Assalamualaikum guys,

sangat jarang nak mengupdate entry di blog ni, blog pon semakin terabai.. Camtu jugak laman sosail yang lain.. Aku pon tak tahu kenapa rasa macam malas sangat.

Lately, aku mengalami masalah problem yang agak pelik.. Tetibe aku keliru macam mana nak eja hari "ahad".. Tetibe aku keliru dengan apa yang aku baca.. Sebut lain, baca lain,faham lain.. Adehh!! Agak korang nape ye? Hurm..

Sekarang kes final project aku plak, nama aku takde dalam list plak.. Takde supervisor, takde ape.. Hurm... Tu yang rasa makin malas nak belajar..

Belum masuk kelas business entrepreneurship yang ntah ape ape tu.. Group pon kucar kacir...

For once, aku rasa cam nak putus asa... Cam nak benti jer... Hurm... :(

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?