Today Is Sunday!!!!

Ok,tajuk pon besar besar da gtau hari ni hari AHAD….bahasa melayunya SUNDAY…!!!

semalam aku tak update apa-apa coz aku tak sihat sangat sangat….da 2 hari kepala berdenyut-denyut semalam aku muntah 8 kali….LAPAN yer!!!!! da tercabut tekak aku ni rasanye….sampai lembik aku dibuatnye…abes jer solat, berlari aku ke toilet….da la toilet tu jauh….huhh!!!! naseb la sempat ke toilet…hurm….aku pon xtau kenapa…asal berdiri je pening, asal pening je muntah, asal muntah je lemah……haaaiiisssshh!!!! dugaan….untung seminggu tak ada paper….camne pon, thanks to my dear housemate FIDA..IMG_0884 coz sudi tolong aku beli air mineral SPRITZER and jus epal PEEL & FRESH….(air mineral pon aku memilih…harap maaf la yer….no SPRITZER, no water…hahahaha)….”THANKS FIDA SEBAB TOLONG SAYA AND AMIK BERAT SAL SAYA SEMALAM…GOOD TO HAVE A FRIEND LIKE U!!!!”

seharian jugak la aku melepek kat atas katil, berselimut sampai kepala…..huhuhu…sejuk weyh…mane tahan…tapi kepala aku berpeluh-peluh…..berdenyut-denyut seperti meminta untuk di tukul….huhuhu……giler punye sakit…tapi syukur malam tadi tak muntah- muntah…malam kelmarin ye aku muntah-muntah…tengah tidur pon boleh terjaga…..huhh!!!! cakap pasal tido….aku rasa nak bukak satu cerita baru…

aku bengang betul ngan sorang housemate aku nih…nama dye %&^*…tak usah disebut di sini….kenapa aku BENGANG??

mestilah aku bengang + marah + geram bila tidur aku diganggu…sape sape pun akan rasa camtulah…kalau tidur siang xpe, ni tidur malam!!!! hello, I Appreciate my nitelife kayh!!!! 6 jam tu sangat berharga tau…..yang aku bengang nye, dia kuar malam, balik 4 5 pagi…giler tak giler…dah la musim exam…balik2 jer terus bukak tingkap aku,kejut aku bangun mintak aku tolong bukak kn pintu…WOI MINAH!!!!! KO TAK RETI NAK BAGI SALAM KE HAH!!!???…aku tau la bilik aku ni depan sekali…tapi tolonglah hormat aku…..kalau aku ni ada HEARTATTACK ke LEMAH SEMANGAT tak ke aku leh PENGSAN masa tu!!!!! haisssh……1 malam takpe lagi….ni tiaap tiaap malam……sape tak bengang…

semalam aku citer kat housemate aku yang lain,

FARAH : orang bengang la dengan si %&^* tu…ade ke patut dia g bukak tingkap orang panggil mintak tolong bukak kan pintu….naseb orang tak lemah semangat tau….kalau tak, pengsan gitu jer nanti..

KAK ANA : hohh,gitu plak….

FIDA : nape farah tak lock je tingkap tu??? kan senang…

FARAH : nak lock camne, hari tu langsir tercabut, paku dia patah, orang selit la cangkuk tu kat cermin tingkap paling atas…takleh nak tutup rapat dah…

FIDA : alahai…camtu plak…..

kak ana gelak jer…huhuhuhuhu…..

pas borak borak, aku pertimbangkan balik cadangan diorang tadi tu…mase tu tengah tgk citer ULTRAVIOLET kat TV2….abes jer citer tu, aku pon start project aku….

aku amik hammer, amek paku…….lalu……berketung ketang la aku kul 12 tgh malam tu………dan……akhirnya aku berjayaaaaa…!!!!!!!!dengan senyum yg penuh kebanggaan and kegembiraan, aku baring kat katil….hahahahaha…….lantak ko malam ni…tidur la kat luar tu!!!!!hahahahhahahahaahahahahahahahahahahhaaaaa…..aku kejam!!!!!lalalallala…kesah ape aku!!!!!

dan akhirnya, aku dapat tidur dengan lena………sampai ke pagi aku tido….takde yang mengganggu….tapi kan….bangun bangun jer…………….ohhhh tidak!!!!!!! terlepas solat subuh……grrrrrr…….da terlebih lena nih….huhhhh….sabar jer laaa……penangan tido lena la nih….mintak2 sok tak terlajak lagi…..

so, hari ni hari ahad…..aku relax jer kat umah..tapi syukur, ari ni tak sakit sangat cam semalam…cume kepala berdenyut denyut sikit jer….2 3 hari lagi ok la ni….maka, boleh la aku basuh baju hari ni…..sekarang aku da rajin sikit…hikhikhik..no more DOBI….lalalala…..

sekian untuk hari ni……huhhh!!!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?