13/10/10

hari ni ada paper HTML…..aku baru start wat revision kul 10pm smlm….tu pon sebab terpaksa…..macam macam aku wat supaya aty aku tenang……..nyanyi, kuar mkn kfc….last2 baru aku teringat……selawat n isgtifar…..aku start dgn lagu nasyid arab dulu……then aku selawat n zikir dlm hati…..alhamdulillah, hati aku rasa tenang sikit……apa yang aku baca tadi, memori aku leh terima…..

aku cuba nak lupakan dia dr hidup aku….aku nak buang dia dr hidup aku….aku nak jauhkan diri daripada laki dr hidup aku…..aku dah taknak menangis lg……tp macam mana aku nak hadapi semua ni selagi aku harus bertemu dgn dia….aku xnk…..aku decide nak extend sem depan….tp bila fikir balik, nape aku mesti wat camtu??? aku pun tak tahu…..makin nak dekat ngan exam, makin banyak dugaan melanda…hanya tuhan je tau bertapa sakitnya aku sekarang ni…..

macam mana la aku nak jawab exam petang nanti……….

Ya Allah, bantu lah hambaMu ini…..

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?