Alhamdulillah…..

Alhamdulillah hari ni berakhir paper kedua, Human Computer Interface…..punya lah dugaan tadi….sebelum jawab exam, tetiba aku rasa cam nak menangis…so pas solat zohor tadi aku baca Yassin dan mintak Allah permudahkan segala urusan aku hari ni….

sampai kat dewan, aku ternampak seseorang…tiba- tiba hati aku jadi tak tenang….dalam keadaan wajah yang tenang, aku berzikir dan minta Allah kuatkan semangat aku untuk menempuhi hari ni….

dah la answer booklet x cukup….naseb soalan ada lagi….Syukur Alhamdulillah…walaupun keadaan agak panas tadi, aku syukur aku dapat jawab semua soalan dengan tenang….

mungkin aku dah boleh menerima kenyataan walaupun ia menyakitkan aku….insyaAllah, semua akan baik baik saje….

insyaAllah….

ni video klip Thank You Allah from Maher Zain..

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?