Kerja last minute

Hahaha.. 3am dan aku masih belum tidur. Masih menyiapkan report FYP aku. Esok ada pre-presentation, kecut perut rasanya. Dah la banyak tak siap lagi dan madam nak tengok 80% siap. Huhuhu...

Inilah padahnya buat kerja last minute. Tapi kali ni aku bukan sengaja nak buat last minute, cuma terlalu banyak hal perlu diutamakan sebelum fyp nih. Tambah pulak dengan halangan yg ada, so terpaksalah buat masa masa akhir nih. Akibatnya sekarang ni la, tidur lambat. Kelas kul 8am dan sekarang pon belum tidur lg. Perjuangan harus diteruskan. Huhuhu.

Tapi aku rasa bukan aku sorang je suka buat keje last minute nih. Ramai lg yg suka. Hahaha... Idea dtg mencurah curah katanya.. Samelah dengan aku pon. Hihihi... Lumrah hidup seorang student.

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?