Jerebu!!!

 

Hari ni balik Unisel, terpaksalah naik train dan bus sebab abang aku cuma hantar masa hari pendaftaran je. Selebihnye, silalah buat sendiri yer. Dah la hampir 1jam aku tunggu train kt KTM Kajang tu, penatnye lah Annoyed, beg pon berat.

Dah sampai Sungai Buloh, tunggu bus plak tapi yang confirm 1jam punye tunggu. Letih.. Panas.. JEREBU!!! Dah la tunggu dari pukul 1 plak tu. Kul 2 baru ada bus. Memang dugaan giler-giler Steaming mad .. Kul 3 baru sampai hostel.. Pancit Sad smile..

Ahh! Pancit pon, puasa tetap diteruskan macam biasa.. Siap-siap kemas barang, dah masuk waktu Asar. Lepas tu turun jap pi beli juadah berbuka. Berbekalkan RM3.70, aku kenyang sampai sekarang.. hehehe.. Open-mouthed smile

TAPI, disebabkan JEREBU aku rasa demam aku dah nak datang semula. Haih.. Baru nak 100% sihat, dah start balik. Erm.. Ni tak syok nih, esok banyak lagi urusan nak kene settle. Masak la aku camni.. Sok berjalan lagi kat dalam Unisel ni dengan cuaca yang sangatlah tak elok.. Dugaan.. Dugaan..

Memandangkan sekarang musim jerebu, jom la same-same kurangkan aktiviti luar ye kawan-kawan.. Smile  .. Shopping raya tu, malam pon boleh.. Winking smile

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?