JADUAL HARIAN???

OKEYH……dulu kita pernah belajar macam mana nak wat jadual ni masa zaman sekolah rendah dulu. Tapi dalam 10orang yang buat, mesti 1 orang je yang follow pe yang dia buat tu…kalau aku, memang tak pernah follow…aku suka kehidupan yang tak teratur sebab aku ni jenis orang yang cepat bosan ngan keadaan dan orang sekelilng…

tapi aku rasa sekarang aku dah kena mula buat jadual, biar aku jadi makin cepat bosan and akhirnya aku hidup dalam dunia aku…

bila aku hidup dalam dunia aku sendiri, orang lain ak payah nak jaga hati aku dan aku tak payah nak jaga hati orang lain..

semakin hari aku semakin rimas, seolah-olah aku tak ada ruang untuk hidup sendiri. untuk buat apa yang aku nak, untuk buat apa yang aku rasa aku patut buat, untuk buat diri aku bahagia..

hurmm……..

mungkin aku patut wat camni….

6am – 7pm = time study aku….

7pm – 6am = untuk dia….

 

mane mase untuk aku???

masa untuk aku time aku study……

6 am -  7pm tu la untuk aku wat sume mende yang patut…..

tak payah rehat tubuh n minda…

mati kering r gitu aku….

hurm……

masa tidur aku pon aku tolak sebelah….

yang pasti aku akn pastikan 24jam tu aku bersama DIA yang SATU….

 

-sekian,

yang benar,

insan yang sedang merasa apa itu kebosanan dan mula rimas dengan semua perkara….

 

harap maklum…

 

terima kasih…..

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?