Tutti Frutti !!!

Assalamualaikum guys,

Haahahahaha.. Aku nak gelak sorang-sorang bila aku terfikir yang semester ni aku memang kuat makan.. Sana Sini, asalkan sedap jer mesti aku nak rasa.. Aku taktau la ape nasib aku bila ade kereta sendiri nanti.. Mau badan aku berisi sebab pi mencari tempat makan best je lepas nih.. hahaha…

Ni nak bercerita pasal Tutti Frutti… Aku adelah penggemar TF yang setia.. ahaks!! :p Boleh dikatekan setiap minggu, hari Jumaat aku akan pi TF yang kat Rawang tu.. hehehhe… Rasa macam da ketagih! Sampaikan kawan-kawan aku takleh nak sebut TF, nanti mesti aku nak pi mase tu jugak.. Tapi atas sebab tiade kenderaan nak pi, aku akan sabar dan tahan nafsu aku tu.. hehehe..

Last week aku ade g TF ngan Cacho n Nana.. 1st time pi ngan depa berdua.. Selalu aku pi ngan kawan aku sorang lagi tu jer. Nama? tak perlu nak mention kat sini kot.. hahah.. :p

Sangat best pi ngan Cacho n Nana sebab kami sangat enjoy kat sane.. :D Happy together la katekan.. hehehe.. :p

Tutti frutti 2 cup utk 3 orang sudah memadai bg kami :)

Setiap kali pi TF, flavor wajib bg aku is Coklat ngan Strawberry coz sangat sedap! Red Velvet pon sedap gak, Green Apple pon sedap gak. ahh! boleh dikatekan semua flavor sedaplah! :D  Kali ni kami amik semua flavor .. Untuk toping , almond adelah wajib bagi aku.. Takde almond, rase macam ade mende yang kurang jer.. hehehe… :p

TF sangat suka dinding cermin nih.. ahaks!

BTW, kalau nak pi TF korang pi la weekdays. Ada student price tapi kene bawak student card la yer.. 10% discount for student price.. Even 10% jer aku sangat la bersyukur, baik ade drpd takde discount… hehehehe…

TF nampak lazat… nyum! nyum!

Bagi aku, kalau dibandingkan dengan Froyo lain, aku prefer TF la.. sebab rasa dia sangat sedap walaupun ade orang kate TF tak best. ahh! peduli ape aku? janji aku suke! heheheeh…

TF 

TF

Kalau mintak aku wat slogan, aku akan cakap “Saya suka TF Froyo kerana ia kurang manis dan sangat sedap!!! yeay!!! “  hahahaahah… aku memang tak suka makanan yang terlalu manis .. Jadi TF froyo adelah yg terbaik untuk aku.. heheehehe…

Adoiii!!! citer pasal TF ni, terase macam nak TF la plak skg.. adehhh!!! k la.. GTG ..

Bye!!! :D

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?