AKU RINDU

sejujurnya,memang aku rindu pd dia…..

tp apakan daya,dia tak akan pernah mengerti n memahami perasaan aku…

sedih bila diri diperlakukan begini….

seperti lalang d tepi jalan yg tidak pernah ada nilainya…..

apa salah aku pd dia….aku sendiri tak tahu…

puas aku mencari kesalahan aku….tp aku x berjaya….

adakalanya airmata aku mengalir deras saat aku memikirkan dia….

tp dia tetap takkan faham….

aku menangis atas kegembiraan dia…

dan dia menari-nari atas kesedihanku…

aku cuba lupakan apa yg telah dia lakukan pd ku…

tp aku x berdaya…..

aku hanya mampu berdoa n berdoa agar dia sedar aku masih menyayangi dia…tidak pernah sedikit pun rasa syg itu berkurang…

sesungguhnya aku masih menyayangi diri mu….

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?