Friday, April 9, 2010

seminggu di rumah….kerinduan….

lama rasanye x meluahkan rasa pd belog yg ku cinta nih…… nak buat camne, 1 minggu ‘mc’ dan 1 malam kena tahan kat wad….agak menyedihkan la jugak…..walaubagaimanapun, padan muka diri sendiri….siapa suruh x makan,x tido,ngadap laptop,nanges je tau…kan diri sendiri da sakit….tp sakit macam mana pon,hati ni lagi sakit……huhuhu……BUDAK_COMEL_DEPRESS kejap……..

masa kat wad,sempat snap 2 3 pixca jer before hp tu mati……..sbb hp tu da tinggal nyawa-nyawa ikan je masa tu…..

 

pas discharged,seminggu la dok umah tanpa wat apa-apa…..tidur aje kejenye…….dah tu,hari-hari pening…nak buat camne kan,…even sekarang pon pening lg ni haa….yg pasti rindu sgt-sgt kt members n lappy ni……rasa cam nak nanges je……(emosi ciket)…

alamak!!!!!!!

tiba-tiba rasa lost kejap………

nanti sambung citer ag…….

No comments: