Sunday, January 24, 2010

Yang Pergi xkan kembali……

Pagi tadi, Fara dapat 1 berita yang betul2 wat fara terkejut…. sepupu fara telah dijemput kembali ke Rahmatullah pada pukul 6.45pg 23 Jan 2010 kerana mengidap darah tinggi……. Dalam keadaan mamai2 bangun tido pg tu,mata fara terus segar bugar bila dapat sms yg sepupu dah x ada wat selamanya…… fara rasa sedih sangat tp fara x mampu nak menitiskan airmata….. lagi sedih bila fara x dapat pergi Klang untuk ikut sama-sama g kubur utk kebumikan jenazah selepas Zohor….. bila fara call anak buah fara, diorang nanges sampai x mampu berkata-kata, saat tu fara terbayang macam mana lah keadaan fara nanti bila tiba satu saat, satu waktu, n satu ketika yang kita takkan dapat elak…. adakah fara cukup tabah utk menghadapi kehilangan orang yg betul-betul kita sayang…..?

fara ingat lagi bulan lepas fara g rumah arwah, arwah sihat jer siap blh masak makanan fevret fara…..tapi hari ni dengan mengejut arwah dah tak de lg…… dalam sekelip mata jer nyawa yang kita pinjam selama ni di ambil balik…….

bila fikir2 balik,ajal memang x mengenal usia……maklong sihat walafiat tp anaknye dah mengadap illahi terlebih dahulu……

sempat ke kita bertaubat sebelum apa yang kita pinjam di tarik balik?…………Ya Tuhan,berikanlah aku petunjukMu agar ku sentiasa di Berkati oleh Mu……

AlFatihah bg arwah sepupu ku…Halimah bt Mohamad….

No comments: