Assalamualaikum guys, Jom kita join segmen Zippo nih.. Nanti boleh kita kenal satu sama lain and kenal blog-blog lain jugak.!!! Nak join, klik GAMBAR kt bawah nih.. Zippo nak tau kekuatan blog nih, kalau korang nak tau, aku pon tak tahu apa kekuatan blog nih.. hehehe.. Aku suka update pasal apa yang berlaku dalam kehidupan seharian kita. TAPI kebanyakan readers baca entri aku mengenai pendapat dan pandangan dalam isu semasa.. hehehe… Boleh faham tak ape yang aku cuba sampaikan nih? :p Aku taknak melalut n mengarut lebih.. hehehe.. Sebab hanya korang jer yang boleh nilai kekuatan aku… ngee :D Thanks to Zippo sebab wat segmen macam nih..!! :) *aku asyik teringat zippo lighter jer* hehehe… JANGAN MARAH yer.. :p Sekian.
Assalamualaikum guys, aku nak buat iklan nih.. hehe.. tadi member aku tanyer siapa nak bela harimau tak. Aku tak suka harimau tapi aku suka ular sawa yang warna kuning tu. Sedap di pegang dan dipicit kepalanya.. ehehehe… :) Sekarang aku nak tanye korang, nak tak bela anak harimau? ehehehe… comel weyh.. Kalau korang nak, boleh Klik SINI !!! jom la kita sama-sama tolong perlihara dan pulihara kehidupan liar untuk anak cucu cicit kita tengok masa akan datang nanti.. hehe.. Kalau korang bela, aku nak p umah korang bermanja ngan harimau nih… ehehehe. :) Sekian, :Thanks habibul_ambia for the info : :)
Assalamualaikum readers… Pagi yang tenang ni, aku nak membuktikan pada si Umar Faruq yang aku ni blogger kental.. Tak percaya?? “Aku Seorang Blogger Kental Yang Sanggup Tekan Keypad HP Untuk Update Blog Aku Walaupun Kat Dalam Bus” nak bukti.. Baca Ni . Entry Kental Sekian, :)
Comments